Pages

Monday, February 27, 2012

Hati Yang Makin Terasa

Allahurabbi....aku merayu padaMU...aku mengadu padaMU Ya ALLAH...
kenapa mesti "dia" wujud disaat aku bahagia tanpanya???
kenapa mesti "dia" datang?
Untuk apa lagi??
Saya sudah memaafkan nya tapi untuk melupakan setiap garis luka yang tercipta dihati ini tak mudah untuk saya lupakan...Saya hanya insan biasa...

Subhanallah...Aku tak kuat Ya Allah....
Bawalah "dia" jauh2 dari pandangan ku Ya ALLAH....
Aku tidak perlu kewujudannya dari hidupku...
Aku bahagia tanpa nya disisi aku....

Setiap kali kau marahi diriku ini 
Tergugur jantungku tergaman membisu 
Setiap kali kau kasariku tak mengerti 
Kau berjanji tidak kau ulangi lagi 

Tiada guna kita bersama 
Jika jiwa merana 
Akulah wanita 
Di sini nokhtahnya, jangan kau cabar 

Aku bukannya selemah yang kau sangka 
Aku tak rela diseksa, haa! 
Beranikah lagi bersemuka 
Rasakan kuasa, tamparan wanita 

Perasaan cinta tiada lagi di dada 
Hanya perasaan takut menghantu minda 
Mana bisa ku percaya... janjimu dusta 
Lihtalah saja luka daku kau dera 

Tiada guna berkata-kata 
Masanya sudah tiba 
Akulah wanita 
Tidak lagi gentar... jangan kau cabar 

Aku perlu berdiri tanpamu 
Berani berdiri kerana benar




No comments: