Pages

Tuesday, July 26, 2011

Perjalanan~~~~

Alhamdulillah setelah lama masa penuh dgn kerja kerja dan kerja...Allah beri ku sedikit kesempatan utk mencoret di laman blog tersayang nie....Tak ada la yg special sgt but nak juga coret skit...

Pagi yang indah dan damai....perjalanan dari Tanah Merah ke Kota Bharu mengambil masa kira2 2jam lebih...Alhamdulillah dalam tempoh itu masa ku terisi dengan hal2 yang bermanfaat utk lidah,penglihatan dan jua pendengaran..

Kerana kejar masa sampai Mathurat pagi tak berkesempatan...tapi bak kata pepatah hendak seribu daya tak nk seribu dalih....haaaa kalau dah tak sempat time kat rumah,dalam bas kan ada...so guna peluang yang ada....setelah selesai baca Mathurat...ku mengambil peluang mendengar alunan ayat2 suci Al-Quran dari hp yg ku simpan 30 Juz...Alhamdulillah dari TM ke KB dapat abis kan 6 juz sekali....Ya Allah tenang dalam perjalanan ke pejabat....

Ya ALLAH,
Aku hanya mahu KAU yang menjaga setiap langkah perjalanan ku,
Aku hanya mahu KAU yang melindungi ku dalam setiap hidup ku,
Aku tenang dalam jagaMU....Aku gembira dalam redha MU...Aku bahagia dalam rahmatMU...
Jangan biarkan ku jauh dari MU.....jangan biarkan ku leka dalam hidupku....dan jangan biarkan ku jauh dari Rahmat dan Kasih MU YA TUHAN.....Hanya KAU yang menggembirakan ku...hanya kau yang menyembuh luka dihatiku........terima kasih YA ALLAH........

Dari HambaMU yang sering leka~~~

No comments: