Pages

Friday, December 30, 2011

Alhamdulillah..Disebalik kedukaan ada kebahagiaan

hurmmmmmmmmm dah dekat 2bulan Ezzah bergelar pelajar ijazah sarjana muda....
Bakal jadi cikgu.(haaa seronok la tu dapat jadi cikgu.)...hehe insyaAllah ada rezeki dpt jadi cikgu yang mendidik anak2....
hurmmm hati pun dah makin melupakan peristiwa yang menyakitkan dan telah melupakan orang2 yang tak sepatut nya diingati...
maaf la KAMU kalau saya lupa yang saya pernah menjadi sahabat awak....cukup sekali awak memainkan ketulusan saya.....saya dah serik hatta menjadi kawan awak.....
Kini saya bahagia tanpa AWAK disisi saya.....
saya juga bahagia dengan mereka2 yang ada disisi saya sekarang.....hurmm

Bila difikir..kenapa nk kenang kisah2 yang melukakan?
mereka bukan kisah hati dan perasaan saya pun.
So saya kena kuat...kuat utk terus melangkah kehadapan..
mereka tersenyum gembira sedangkan saya menangis mengharap..
semua tu sia2..tak mendatangkan kebaikan pun
biarlah...biar mereka bahagia setelah apa mereka lakukan pada saya..
saya tak kisah dan saya takkan ambik kisah lagi...
Biarlah ayat2 cintaNYA merawat luka ini yg dah semakin pulih.
Saya yakin pasti ada yang akan menghargai diri ini dan menerima seadanya saya.

Kelembutanmu Tiada sehalus perasaan 
Untuk dilukiskan pengertian 
Pada suatu Percintaan Manisnya cinta Terselit duri yang menyakitkan 
Namun ku teruskan penitian 
Mendekati hatimu Percintaan dalam sengsara 
Tanpa pengertian Namun ku iringkan Keyakinan 
Ketabahan tercalar luka 
Dikau ku lepaskan 
Setelah hati terkorban Disusuk duri kelukaan Kehilanganmu atas sebuah kerelaan 
Walau keasingan dalam luka Mengisi Masaku......



No comments: